Δευτέρα 4 Οκτωβρίου 2010

Συμμετοχή με τη Λέσχη Ποίησης Ηρακλείου στην εκδήλωση για την Παγκόσμια ημέρα Ποίησης. Ηράκλειο २२-३-2010

ΔΡΙΜΕΙΑ ΑΝΟΙΞΗ

Απ'τα πορτόφυλλα
Χιμά το σούρουπο

Το ημίφως
Κόβεται συμμετρικά
Σε διάφανες λωρίδες

Μες στους καπνούς των μπαρ
Των καταγωγίων εκείνων
Που επωάζουν της νύχτας τ’ άνομα

Μ’ ένα ουίσκι συντροφεύω
Την έρημο ζωή μου

Σε κοιτώ

Ατόφιο ορυκτό από σμίλη γλύπτη δουλεμένο
Ο λαιμός σου
Να γέρνει ελαφρά

Αποκαλύπτοντας με κύκνου κίνηση
Τα τρομερά κι αέναα μυστικά σου


Τόσο κοντά τόσο μακριά
Στο αίνιγμα του κόσμου

Η μεταμόρφωση της ύλης μου
Θερμότητα πυρακτωμένη

Τη στήνω πάνω σε αμόνι
Χτυπάω με σφυρί

Με βουβό μίσος
Χωρίς να επιτρέπω διαφυγές

Μόνη εξαίρεση οι σπίθες

Κι εσύ ένα λουλούδι
Που αρδεύεται από πρώιμους χυμούς

Τα δεκαεφτά σου χρόνια
Δριμεία άνοιξη σημαίνουν

Από την ποιητ. Συλλογή ’’Όνειρα Ασύνορα’’
Λογοτεχν. Σύνδεσμος Ηρακλείου 2009




ΣΩΜΑ ΑΜΕΙΛΙΚΤΟ

Στην πνοή σου βαφτίζομαι

Βρέφος
Που κλαίει μέσα μου
Η ενοχή

Σώμα αμείλικτο

Τα νιάτα σου έχουν ακόμη
πολύ θάνατο να ζήσουν

Από την ποιητ. Συλλογή ‘’Στον κήπο της μνήμης''εκδόσεις Γαβριηλίδης 2011










ΟΝΕΙΡΟΦΥΛΑΚΑΣ

Τρελή θα τρέξω
Σαν άδειο σπίτι
Να σ’ ανοίξω

Τον ύπνο σου ήρθα
Να τυλίξω με νεφέλες

Να μην ξυπνήσεις

Εδώ στα πόδια σου θα γείρω
Να σου φυλώ τα όνειρα


Από την ποιητ. Συλλογή ’’Όνειρα Ασύνορα’’
Λογοτεχν. Σύνδεσμος Ηρακλείου 2009



ΒΑΣΙΛΙΣΣΑ

Μόνο σ’ όνειρα ασύνορα
Είμαι μια άλλη

Βασίλισσα

Εκεί διατάζω
Εκεί μονάχα ορίζω την ψυχή σου

Εκεί αλίμονο
Στα πόδια μου σέρνεσαι

Από την ποιητ. Συλλογή ’’Όνειρα Ασύνορα’’
Λογοτεχν. Σύνδεσμος Ηρακλείου 2009

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου